pe urmele Holocaustului (mai/iunie 2012) (12 zile)

Initial trebuia sa merg cu prietena mea pe Eurovelo 6, inspirat de tura lui VladG si invatat de forumul ciclism, la ceva timp dupa ce’am inceput organizarea, consoarta a renuntat la angajament asa ca am ramas singur sa fac plimbarea.

Daca tot merg singur, zic sa merg cu cortul (idee ce nu era in planul initial), fac rost de unul si ma gandesc la o tura de antrenament pe care o execut impreuna cu frate’meu si grig33.

Ma intorc, astept sa se intoarca si Iulian Ene din „Veloexpeditia” lui pe Eurovelo 6 cu informatii proaspete si o poveste din care sa’mi iau ce’mi trebuie.

Planuisem sa plec in jurul datei de 1 iunie, informatiile proaspete, povestea si Iulian se intorc cam pe 11 mai deci aveam aproximativ 14 zile termin organizarea. Dupa ce vad (nu in detaliu) cum s’a desfasurat Veloexpeditia, recitesc povestea turei lui Vlad pe acelasi traseu, ma sucesc si fara plan pe forum, dat de veste planetei, fara binecuvantarea tutorelui legal (ca duhovnic n’am), planuiesc in 2 saptamani o tura pe urmele Holocaustului (o veche obsesie de’a mea).

In 28 mai spuneam pe ciclism:

„Am plecat spre Auschwitz pe traseul:

Oradea – Cracovia – Auschwitz – Budapesta – Timisoara

29.5.2012, la ora 7:00, voi pleca din Oradea, 11 zile de pedalat + 1 sau 2 zile pauza, 1346.1 km, 8200 m diferenta totala de nivel ”

Asa a fost, am plecat pe traseul asta:

Oradea (RO) – Debrecen (HU) – Miskolc (HU) – Rožňava (SK)  –  Poprad (SK) – Zakopane (PL) – Kraków (PL) – Oświęcim (PL) – Bielsko-Biała (PL) – Ružomberok (SK) – Zvolen (SK) – Budapesta (HU) – Szeged (HU) – Timisoara (RO)

Au fost 12 zile de pedalat:

ziua IOradea (RO) – Tiszaújváros (HU)

ziua II: Tiszaújváros (HU) – Aggtelek (HU)

ziua IIIAggtelek (HU) – Levoča (SK)

ziua IV: Levoča (SK) – Zakopane (PL)

ziua V: Zakopane (PL) – Krakow (PL)

ziua VIKrakow (PL) – Oświęcim (PL)

ziua VII: Oświęcim (PL) – Hruštín (SK)

ziua VIII: Hruštín (SK) – Zvolen (SK)

ziua IX: Zvolen (SK) – Vác (HU)

ziua X: Vác (HU) – Budapest (HU)

ziua XI: Budapest (HU) – Kiskunmajsa (HU)

ziua XII: Kiskunmajsa (HU) – Timisoara (RO)

Ma intreba cineva despre fotografii si raspundeam:

„am folosit un compact ordinar de la Canon, nimic deosebit, pozele nu le’am trecut prin niciun program de editat foto, doar le’am lipit pentru panorame”

echipamentul:

bicicleta

(intretinere bicicleta) 2 cauciucuri de rezerva, 7 camera de rezerva, set imbusi, levierepeticeadeziv, substanta de curatat si lubrifiat lantul, presa lant, quick link pentru lant

(bagajerie) set coburi B’twin 2x15l, geanta ghidon B’twin 3l, rucsac camelback 2l

(camping) cort ferrino chaos 2sac dormit kilimanjaro, izopren, pernuta gonflabila

(set gatit) aragaz campingaz, butelie 470, cana inoxidabila, lingura, furculitabriceagbricheta

(de pus pe mine) casca ciclism, ochelari soare + lentile2 tricouri ciclism, 2 tricouri alergare, 2 bluze lungi ciclism, 1 pantalon scurt ciclism, 1 pantalon lung ciclism, 1 pereche manusi vara, 1 pereche manusi iarna, 1 sapca ciclism vara, 1 sapca ciclism iarna, 1 pereche incalzitoare picioare, 3 chiloti, 3 perechi ciorapi, pantofi ciclism + huse ploaie/vant, papuci lejeri, pelerina ploaie, 1 tricou bumbac pentru somn

(personale) periuta dintipasta dintideodorantsapun mic, prosop compact, hartie igienicaservetele, saci de gunoi

(altele) lampa frontalalumina bicicletaclaxon bicicleta, camera compacta foto/video + incarcatortelefon mobil + incarcator

mancarea:

supermarket/bagaj

cazarea:

camping/pensiune

costuri:

200 EUR fara tren (Bucuresti – Oradea / Timisoara – Bucuresti), dintre care 113 EUR cazarea

3 răspunsuri la „pe urmele Holocaustului (mai/iunie 2012) (12 zile)

  1. Pingback: pe urmele Holocaustului: ziua XII | SDDI·

e?

