velocipedul (in Tara Barsei) (aprilie 2013)

velocipedul (in Tara Barsei) etapa I: Dealul Lempes, Biserica Fortificata din Harman

velocipedul (in Tara Barsei) etapa II: Cetatea Rasnov, Pestera Valea Cetatii

velocipedul (in Tara Barsei) etapa III: Brasov

 

Tura asta a fost un experiment in care am vrut sa exersez tehnici de fotografiere si de inregistrare audio/video.

cn-bike, on 05 May 2013 – 21:41, said:

Sincer nu am avut ocazia sa merg pe o asa bicicleta si as fi curios daca ruleaza usor, te oboseste la drum lung, e confortabila la pedalat…etc

Nu m-am mai urcat pe un velociped pana acum, a fost greu la primele pedale dar spre ultimile m-am obisnuit.

Nu e usor de rulat, dupa ce te obisnuiesti sa se miste ghidonul stanga sau dreapta in functie de pedala ce-o apesi, realizezi ca problema ei este roata de 26, este ca o fixa doar ca nu ai o foaie de 50 de dinti si un pinion de 11, ai doar niste pedale legate de butucul rotii, daca roata ar fi mai mare (cum se intampla de obicei la „high wheel”-uri, 52 diametru) ar putea fi acoperita o distanta mult mai mare cu un efort mult mai mic.

In conditiile in care are roata de 26, efortul e destul de mare si eu n-am putut face mai mult de 50 km/zi cu ea.

Viteza medie este undeva la 10km/h si maxima poate 30km/h pe coborare.

Un avantaj pe care il vad este ca poti mentine (de fapt esti obligat, pedaland fara oprire, pentru ca nu e „free wheel”) o cadenta destul de buna pe care daca o mentii pe cursiera esti tare ;).

Un altul este ca am fost nevoit sa fac putini km/zi, deci am avut mai mult timp de fotografii sau intalnirile pentru interviuri.

Nu se poate face tura pe mai multe zile decat cu cazare la camera fiind imposibil de carat vreun bagaj pe ea (mi-a fost foarte greu cu echipamentul foto-video in rucsac).

Cam asta e, va urez spor la pedalat si sanatate multa :).

 

Un răspuns la „velocipedul (in Tara Barsei) (aprilie 2013)

  1. Pingback: Masivul Bucegi / Muntii Baiului (mai 2013) (2 zile) | SDDI·

e?

